§1. Postanowienia ogólne
- Bawialnia Brykolandia, znajdująca się w budynku PUHW Perfekt przy ul. Żeromskiego 64A w
Skarżysku-Kamiennej, oferuje:
- salę zabaw złożoną z sali urodzinowej z domkami (z zabawkami twardymi), sali z konstrukcją zabawową (z zabawkami miękkimi) oraz korytarza (z zabawkami stacjonarnymi),
- organizację przyjęć urodzinowych oraz innych imprez okolicznościowych dla dzieci zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem.
- Bawialnia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach otwarcia i przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 roku życia.
- Dzieci do lat 5 mogą pozostać w bawialni wyłącznie pod stałą opieką osoby dorosłej.
§2. Bezpieczeństwo i higiena zabawy
- Na teren bawialni nie wolno wnosić żadnych przedmiotów mogących zagrozić bezpieczeństwu podczas zabawy, a przed rozpoczęciem zabawy należy opróżnić kieszenie i pozbyć się gumy do żucia.
- Należy zabezpieczyć przedmioty mogące ulec zniszczeniu np. telefon komórkowy, aparat fotograficzny, kamera, gdyż bawialnia nie odpowiada za zniszczenie przedmiotów klienta.
- Na terenie bawialni nie wolno:
- zeskakiwać z żadnej części konstrukcji zabawowej,
- wchodzić do góry po zjeżdżalni,
- wspinać się po wewnętrznych lub zewnętrznych ściankach nie przeznaczonych do tego celu,
- niszczyć elementów konstrukcji, wystroju wnętrza, zabawek oraz innego wyposażenia bawialni,
- popychać innych uczestników zabawy oraz biegać po korytarzu i w sali urodzinowej,
- wynosić piłeczek z „basenu” i wnosić twardych zabawek do sali z konstrukcją zabawową,
- spożywać słodyczy, jedzenia oraz napojów podczas zabawy - groźba zadławienia,
- zachowywać się w sposób, który może skutkować upadkiem, urazem lub innym uszczerbkiem dla dziecka lub jego rodzica/opiekuna,
- korzystać z urządzeń i wyposażenia bawialni w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem,
- zachować zbyt małego, niebezpiecznego odstępu między zjeżdżającymi na zjeżdżalni.
- W trosce o zdrowie dzieci, zabrania się przebywania w sali zabaw osób będących nosicielami chorób zakaźnych, wirusowych lub bakteryjnych. Opiekun ma obowiązek poinformować personel bawialni o schorzeniach czy też niepełnej sprawności dziecka.
- Na teren bawialni należy wejść w czystych skarpetach lub rajtuzach (rajstopach) i nie wolno wchodzić w obuwiu lub na boso. W szatni dostępne są „kapcie” i „japonki” dla osób dorosłych, które używane mogą być wyłącznie w obrębie bawialni. Osoby opuszczające bawialnię nawet na chwilę, zobowiązane są założyć obuwie poza jej obrębem.
- Na konstrukcję zabawową można wchodzić wyłącznie w skarpetach lub rajtuzach (rajstopach). Ze względu na zastosowanie w tej konstrukcji materiałów antypoślizgowych, chodzenie po konstrukcji w jakimkolwiek obuwiu jest niedozwolone i grozi skręceniem kostki.
- Ze względów higienicznych, wszystkie napoje i pokarmy należy spożywać w sali urodzinowej i nie można wnosić ich do sali z konstrukcją zabawową.
- Do toalet należy wchodzić wyłącznie w specjalnych „kapciach-szczurkach”, znajdujących się w korytarzu przed toaletami. „Kapcie-szczurki” nie mogą być używane poza obszarem toalet.
- Osoby zachowujące się w sposób dezorganizujący właściwe funkcjonowanie bawialni lub stwarzające zagrożenie dla siebie lub innych lub niepodporządkowujące się zaleceniom personelu bawialni mogą być nie wpuszczone do bawialni lub wyproszone z bawialni bez prawa do zwrotu opłaty za wstęp.
- Osoby znajdujące się na terenie bawialni zobowiązane są do przestrzegania poleceń personelu bawialni.
- Personel bawialni nie sprawuje opieki indywidualnej i nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione lub zgubione w bawialni.
- Bawialnia nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób nieprzestrzegających regulaminu oraz za szkody wyrządzane przez osoby przebywające w bawialni oraz za krzywdy powstałe w związku z niewłaściwym użytkowaniem bawialni.
§3. Ogólne zasady i sprawy porządkowe
- Ubrania wierzchnie oraz obuwie należy pozostawić w szatni, a osoby korzystające z bawialni wchodzą do niej w skarpetkach, rajstopach lub kapciach.
- Wszelkie rzeczy wartościowe należy zabrać ze sobą, ponieważ szatnia nie jest strzeżona.
- Personel i właściciel bawialni nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie bawialni.
- Na terenie całego budynku firmy Perfekt, w tym bawialni, obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu, a także wprowadzania zwierząt.
- Personel bawialni jest odpowiednio przeszkolony i dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i higienę zabawy dzieci.
- Klient zobowiązuje się zapewnić dzieciom odpowiednie obuwie na zmianę (kapcie) lub odpowiednie skarpety antypoślizgowe.
§4. Odpowiedzialność
- Właściciel bawialni posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
- Za ewentualne szkody na osobach lub mieniu spowodowane przez dziecko odpowiada prawny opiekun dziecka.
- Uczestnictwo w zabawie może spowodować zniszczenie lub zabrudzenie odzieży, za co ani właściciel, ani personel bawialni nie ponosi odpowiedzialności.
§5. Dane osobowe i wizerunek
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych swoich oraz zgłaszanego dziecka. Dane będą przetwarzane przez właściciela (administratora danych) i personel bawialni. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, a Klient został poinformowany o prawie wglądu w swoje dane osobowe i prawie ich poprawienia.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku.
- Bawialnia zastrzega sobie możliwość umieszczania fotografii i nagrań obrazu wykonanych w bawialni na swoich stronach i portalach internetowych oraz w materiałach reklamowych usługodawcy.
- Na terenie całego obiektu PUHW Perfekt, w tym bawialni Brykolandia, zainstalowany jest monitoring, który stale rejestruje obraz i przechowuje go na nośnikach stałych przez okres 1 miesiąca. Po tym czasie zapis z monitoringu jest automatycznie nadpisywany przez bieżący zapis z monitoringu.
- Wejście na teren bawialni oznacza akceptację warunków regulaminu bawialni i polityki prywatności usługodawcy (RODO).
§6. Jakość usług
- Wszelkie uwagi lub zastrzeżenia w stosunku do prawidłowości lub jakości świadczonych usług Klient powinien zgłaszać personelowi na piśmie w trakcie korzystania z usług lub niezwłocznie po zakończeniu korzystania z tych usług.
- Zgłoszenia, o których mowa w ust. 1 powinny zawierać opis przedmiotu uwag lub zastrzeżeń, żądanie Klienta oraz termin wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę zgłoszenia. Wszelkie roszczenia zgłoszone po wizycie lub zabawie, a w szczególności po upływie 1 miesiąca od dnia zdarzenia, uznane zostaną za niepowstałe w bawialni Bryklolandia ze względu na brak możliwości zweryfikowania ich okoliczności na zapisie z monitoringu.
- Właściciel bawialni rozpatruje zgłoszenie w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania oraz informuje Klienta na piśmie o sposobie rozwiązania zgłoszonego problemu.
§7. Postanowienia inne
- Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług strony zobowiązują się rozstrzygać na drodze polubownej. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia spory rozpoznawane będą przez właściwy Sąd powszechny właściwy dla siedziby bawialni Brykolandia.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie bawialni Brykolandia znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Skorzystanie z usług bawialni oznacza potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem i akceptację jego warunków.
- Właściciel bawialni zastrzega sobie prawo do zmian w cenniku oraz regulaminie bawialni.